Cara Untuk Daftar Beauty Consultant Mary Kay

Saya adalah beauty sah consultant mary kay dan saya nak share kan bagaimana saya boleh dapat peluang untuk joint skincare yang berjenama di dunia teknologi ini

Mula mula saya just follow untuk  semua peluang ni💁‍♀️
1) Yuran keahlian RM70(seumur hidup) + RM47(ESRS class).
**Untuk bayaran RM70 saya akan dapat Starter Kit yang mengandungi:

Barang2 yg telah saya dapat nii :

1.set botanical effect
2.berus skinvigorate (utk cuci muka)
3.softener
4.makeup remover
5.liquid foundation(cc cream)
6.set tester skincare &lipstick
7.scrub lip balm
8.lip balm

TOTAL = RM717 - 30%
= RM502 - RM115 (VOCHER)
= RM387

Jadi daripada total ni  RM717 td..dah ditolak discount daripada company 30% tolak lagi dengan voucher rm115 saya cuma kena byar

*RM387*  sahaja!!!😱😍

Lihatlah dengan peluang yang saya dapat ❗🤷‍♀️ gembira jer....


 Beauty consultant mary kay by nurul ain md raffi hihi
Kan dah sis bgtaw tak rugi tau sayang....
Sesiapa yang berminat untuk dalam niaga bisnes produk penjagaan muka boleh la joint keahlian mary kay bersama saya miss nurulu

Untuk keterangan lanjut sila layari
🌏http://mellissafelicia9183.blogspot.com
📲https://watsap.my/0177652989
                         Sekian terimakasih

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini